Clubfeest 2019

(Foto's zijn terug te vinden onder de rubriek Foto's)

(22 Feb 2019)

Aan alle clubleden, hun partners en kind(eren)

Het einde van het seizoen nadert en zoals de traditie van de laatste jaren het wilt, eindigen we het seizoen met ons clubfeest.

Het clubbestuur heeft dan ook het plezier de clubleden met hun partner en kinderen uit te nodigen voor dit clubfeest.

Ons jaarlijks
clubfeest zal dit jaar plaatsvinden op woensdag 26 juni 2019.

Voor dit jaar kiezen we voor een barbecue.
Er kan gekozen worden voor vlees, vis of vegetarisch.

Ons clubfeest zal plaatsvinden in de “Bar en Grill Ass Donkey”, Sportlaan Landen (het cafetaria van het zwembad van Landen).
De festiviteiten vatten aan vanaf 19u.

Muziek en dans met dj Luc!

De kostprijs voor
volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar voor de BBQ + drank à volonté gedurende 2,5 uur bedraagt € 33,00 per persoon. Dank zij de bijdrage van de club, wordt jullie bijdrage herleid naar € 25,00 per persoon.

De kostprijs voor
kinderen onder de 12 jaar voor de BBQ is € 9,00. Na aftrek van de bijdrage van de club dient er nog € 5,00 per kind betaald te worden. Kinderen onder de 12 jaar mogen twee drankconsumpties op rekening van de club nemen. Bijkomende drank is zelf te betalen.

Inschrijven kan uitsluitend door het gewenst bedrag over te maken op volgende rekening en dit
uiterlijk op 18 juni 2019:

BE 53 2300 3613 5853
ten name van Landense Badmintonclub
met vermelding van de namen van de deelnemers en de keuze van BBQ (vlees, vis of vegetarisch).

De reservatie gebeurt op 19 juni 2019.
Enkel inschrijvingen waarvan het inschrijvingsgeld uiterlijk op 18 juni 2019 op de rekening staat komen in aanmerking. Cashbetalingen worden niet aanvaard.
Voor inschrijvingen nadien is er geen garantie.

Ik hoop jullie talrijk te mogen begroeten,

Michel Sempels
Voorzitter Landense BadmintonClub